2021 از نظر اپتیک روشن به نظر می‌رسد

2021 از نظر اپتیک روشن به نظر می‌رسد

با تغییر روش عملکرد COVID-19، روشن است که کار در خانه برای بسیاری از مشاغل گزینه مناسبی است. با این تغییر در نیروی کار، همراه با استفاده مداوم از مطالعه آنلاین و خدمات بهداشت از راه دور، نیاز به پهنای باند بالاتر و سریع‌تر برای شبکه‌های مسکونی و از راه دور وجود دارد. این تقاضا همچنین فرصت‌های بیشتری را برای فروشندگان فیبر نوری ایجاد کرده است، که انتظار می‌رود در طول سال 2021 ادامه یابد زیرا کار از راه دور “عادی جدید” می‌شود.

در طول سال 2020، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های فیبر نوری و ارتباطات MSS Data Solutions، شرکت‌های بزرگ و متوسط را برای همکاری با کارکنان و سهامداران درخواست عملکرد ایمن‌تر و قابل اعتماد شبکه کرده است. به عنوان بخشی از تقاضا، شبکه‌های nbn و 5G در حال رشد هستند.

رشد nbn منجر به نصب فیبر نوری بیشتر در سراسر کشور می‌شود که به نوبه خود نیاز به آزمایش دقیق‌تر و دقیق‌تری دارد.

پشت هر برج و آنتن 5G یک کابل فیبر نوری قرار دارد. پیچیدگی سخت‌افزار جدید آنتن برای تأمین نیازهای 5G منجر به استفاده از انواع جدیدی از کابل‌های ترکیبی برای اتصال آنتن‌ها به سخت‌افزار پایه شده است. هرچه فرکانس‌های بیشتر در باندهای بالاتر (FR2) مانند 2040 گیگاهرتز بیشتر باشد، به این معنی است که حتی اگر پوشش کمتر باشد، پهنای باند نیز بالاتر است. نتیجه نیاز به آنتن‌های اضافی برای امکان پوشش یکپارچه در هر منطقه از شبکه است. با این کار، فیبر بیشتری به دست می‌آید.

با افزایش پهنای باند و میزان داده در افق، بحث در مورد سیستم‌های کابل مس Cat7 و Cat8 ظاهر شده و در دسترس قرار گرفته است. با این حال، استدلال ضد سادگی استفاده از فیبر هرگز قوی‌تر نبوده است زیرا در حال حاضر پهنای باند را که Cat7 و فراتر از آن سعی در دستیابی به آن دارد، برآورده می‌کند. بنابراین Cat7 و فراتر از آن برای اتصالات قفسه و استفاده از فیبر بین قفسه مناسب‌تر است.

nbn همچنان در حال گسترش و ارتقا از مس به فیبر است درصورتی که تقاضا به آن نیاز داشته باشد و مشتریان 100 میلیون یا بیشتر از پهنای باند داشته باشند. با استفاده از این آزمایشات جامع تر انجام می شود و این نیاز به آزمایش رژیم ها و ابزارهایی دارد که کاملاً قادر به آزمایش و تأیید نصب و اتصال صحیح هستند.

این که برای برنامه های ارتباطی خانگی یا مشاغل باشد ، فیبر در هر دو نمونه باید به درستی آزمایش و تأیید شود و MSS Data Solutions دارای یک مجموعه آزمون جامع از ابزارهای EXFO برای فعال کردن و تأیید این پهنای باند و اتصال است. این شامل آزمایش پهنای باند اترنت است که می تواند از طریق فیبر نصب شده تحویل داده شود. اگر یک سرویس 100 گیگابایتی نصب شده است ، شما نه تنها می خواهید یکپارچگی نوری پیوند و اتصالات آن را تأیید کنید بلکه توانایی اترنت / IP را می توان از طریق این لوله منتقل کرد ، پایان به پایان و از هر دو طریق ، بالا و پایین ، به خصوص هنگامی که توان متقارن نصب شده است. این امر به ویژه در نصب های درجه تجاری ، که اکنون شروع به دیدن اتصالات متقارن 1 گیگابایتی به صورت معمول تر می کنند ، بسیار زیاد است.

از طریق EXFO، MSS Data Solutions علاوه بر داشتن مانیتور پروب IXIA و نظارت بر امنیت سایبری Allot و راه حل‌های گزارش دهی برای پاسخگویی‌های شبکه فعال در صورت لزوم، امروز دارای راه حل‌های آزمایشی برای این امر است. همه‌گیر جهانی COVID-19 منجر به این شده است که سازمان‌ها مجبور شوند امکانات شبکه و شبکه‌های داده خود را گسترش دهند، و این نیز تقاضا برای پروژه‌های جدید فیبر را که نیاز به فیبر و لوازم جانبی فیبر دارند، از قفسه‌ها، سینی‌های اتصال، اتصالات و موارد دیگر در بین مواردی از جمله تجهیزات تمیز کردن الیاف.

با کنترل همه‌گیر در استرالیا، بسیاری از مشاغل در افتتاح دفاتر خود راحت و مطمئن می‌شوند. با این حال، MSS Data Solutions انتظار ندارد که مشاغل مانند 12 ماه پیش فعالیت کنند و انتظار دارد روند فیبر در طول سال 2021 ادامه یابد.

 

منبع:

Monday, 11 January, 2021
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

oxin-logo-black-yellow


آخرین مقالات


دسته‌بندی مقالات